dropje.reismee.nl

1 dag voor vertrek...

Na het lezen van alle lieve reacties op mijn hyve slaan nu toch echt de zenuwen erin. Van de meeste mensen heb ik al afscheid genomen... Maar de laatste goodbye's zullen het moeilijkst zijn. Mijn moeder en Chris zullen me uitzwaaien op het vliegveld, waar waarschijnlijk een hoop tranen zullen vloeien. Emotionele tut die ik ben.

Verder is bijna alles klaar voor vertrek. Alleen mijn kamer moet nog enigszins gefatsoeneerd worden (typisch dat ik dat weer voor het laatst bewaar). De rest van de tijd die ik vandaag en morgen nog heb ga ik met Chris knuffelen. Het was onwijs leuk dat we dat de afgelopen tijd zoveel hebben kunnen doen. :-)

Om 19.30 uur zal ik morgen richting Londen vertrekken. Daar heb ik 3,5 uur om mijn aansluitende vlucht te halen. Moet genoeg zijn hoop ik. De volgende dag kom ik om 20.30 uur aan in Kuala Lumpur (dat is lokale tijd. Na eindeloos gereken weet ik dat de vlucht 14 uur duurt).
In Kuala Lumpur heb ik 2 nachten een hostel geboekt. Vanaf dat moment is mijn bestemming onbekend. Ik wil zelf misschien gaan duiken, maar ook Maleisisch Borneo trekt me wel.

We zullen zien! Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte via deze weblog. Trouwens, mijn weblog is derde geworden in de Reisblogverkiezing. Bedankt voor jullie smsjes!!
Iedereen ook bedankt voor de kado's, lieve woorden en knuffels die ik in de afgelopen twee weken heb gekregen. Ik voel me een gelukkig mens, omringd met zo veel liefde!!

Tot snel! Ik heb zo het gevoel dat de tijd voorbij zal vliegen!

Liefs!!!!!

Reacties

Reacties

rianne

ik wens je alle geluk toe, en doe voorzichtig meid, ik hou van je !

gertjan lucinda

Nou meissie, heel veel plezier, goede reis, doe voorzichtig, en geniet. Wij zullen je reis volgen.

Liefs gertjan en lucinda

jgraaffvander@gmail.com

He Anne, ik wens je alle goeds, kom heelhuids weer terug en ik hoop dat je genoeg bijzondere ervaringen opdat om een hele lange tijd op te teren.

Goeie reis , geniet, sla alles op en wees gelukkig.
Liefs,

Jeannette

Coco

Lieverd ik heb bericht ontvangen dat je bent gearriveerd. De vluchten/aansluitingen zijn dus goed gegaan. En al gelijk mensen ontmoet die ook in hetzelfde hostel zitten. Tja dat krijg je gewoon op je pad als je leuk bent dus blijf lekker genieten.

Dikke kus en liefs,
Coco

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!