dropje.reismee.nl

Een update.

We zijn inmiddels alweer bijna twee maanden verder en gelukkig heeft de situatie zich enigszings gestabiliseerd. Ik heb sinds half maart alweer een baan! En het gaat goed!

Om deze vooruitgang (en de bijbehorende groei van mijn spaarrekening) te vieren heb ik besloten dat ik mijn zuurverdiende centjes wel weer eens uit mag geven... In CHINA!
De 26e van mei vertrek ik naar Beijing om even een paar weekjes van het avontuurlijke leven te genieten. Niet dat mijn leven in Nederland niet avontuurlijk is hoor! Tijdens de secretaressedag op 16 april ben ik nog gaan flow- en bodyboarden en ik heb het weekend daarop volgend zelfs gesnowboard zonder Chris erbij om me op te vangen!
En het mooiste van alles is dat ik eindelijk weer doe waar mijn hart en mijn talent ligt...! Ik ben weer balletlessen gaan nemen! Soms voelt het werkelijk magisch... De muziek, mijn lichaam, het doet weer waarvoor het gemaakt is. Als ik dans voel ik me intens gelukkig, het gaat vanzelf! Alsof niets op de hele wereld me nog kan deren!

Met alles gaat het trouwens precies zoals het zou moeten gaan. Naast de kleine avontuurtjes die ik beleef in Nederland heb ik ook mijn dagelijkse routine, die me en zeker gevoel van rust geeft. Ik heb Chris altijd dicht bij me, om gewoon heerlijk gek en verliefd mee te zijn, om de rest van de wereld zo nu en dan mee te vergeten, om pizza en bier mee te eten en om me 's morgens uuuren in zijn armen te verstoppen voor het ochtendlicht. Leven is goed!

Toch is het heel (heel heeeel) leuk om weer een reis in het verschiet te hebben staan. Ik ben benieuwd naar China. Naar de mensen. Naar de natuur.
Ik ga trouwens met Jolien, een hele lieve (en volgens mij stiekem ook een beetje een gekke) meid, die net als ik een avontuur als dit wel weet te waarderen. Ik ken haar via mijn Hunk ;), die wederom niet aanwezig zal zijn bij dit reis-avontuur. Dit keer is het Girls Only!

En wat ben ik toch een geluksvogel!!

- Anne -

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!