dropje.reismee.nl

Gaaaaaaaan!

Met een glazige blik staar ik naar het printje dat voor me op tafel ligt. Niet gedachteloos, nee...
In gedachten stap ik uit het vliegtuig, het warme klimaat van Zuid-Oost Azië in, avontuur en vrijheid tegemoet.
Voor me op tafel ligt namelijk de route die ik vanaf november wil gaanafleggen. Netjes uitgeprint op een kaartje van Azië en helemaal berekend op de beste seizoenen om in te reizen. Het liefst zit ik natuurlijk in mooi weer tijdens mijn reis.

Cool


'GAAAAN!' Zoals Chris dataltijd zo mooi weet uit te drukken... Mijn lieve Chris, die ik niet mee ga nemen op reis. Ik moet er niet aan denken hoeveel ik hem ga missen.
Het is wel de ultieme relatietest natuurlijk, maar ik heb geen twijfels. Met 'ons' zit het wel goed.
Tja, het was sinds de kleuterklas al het plan om helemaal alleen te gaan. Helemaal vrij. Kunnen zijn wie ik ben. Sowieso... gewoon Zijn.
Die eerste lange reis moet daarom alleen. Wil ik alleen.

Maar de aankomende reis is vast niet de laatste! Mijn verlanglijstje is lang;
IJsland, Rusland, China, Nepal, Nieuw-Zeeland, Peru, Bolivia, Egypte, Zuid-Afrika, (nog een keer) Uganda, Equador, Japan.... eigenlijk zou ik de hele wereld willen zien...
Mijn grote droom blijft toch om na mijn studie genoeg geld bij elkaar te sparen om een jaar of 2 rond de wereld te reizen en aan verschillende vrijwilligersprojecten bij te dragen door de handen eens flink uit de mouwen te steken.

Ik ben met mijn 19 jaar een wandelend reisbureau te noemen. Noem een bestemming en ik heb binnen 10 minuten een boekwerk aan reisinformatie voor je klaarliggen met daarbij de goedkoopste vlucht beschikbaar op het internet. Om nog maar niet te spreken over al de reistips die zich hebben verzameld in mijn koppie.
Wink
Soms verbaas ik werkelijk mezelf.

Hieronder vind je dus mijn voorlopige route, het resultaat van mijn reisdromen:



- Anne -

Reacties

Reacties

mike

Lieve Anne,

ik weet dat we het er vaak over hebben gehad, de reizen die we allemaal nog willen maken. Ik weet nog hoe je keek toen we in het vliegtuig naar Oeganda gingen, en ik tegen je zei dat we inmiddels boven Afrika vlogen. En natuurlijk weet ik nog al die plannen die je maakte, en al je dagdromen waar je over vertelden over waar je naartoe wou, wat je wilde zien.
En nu ga je eindelijk één van je vele dromen waar maken. En dat vindt ik knap. Hoe graag ik het ook zou willen, klinkt de volgorde studie----reis mij logischer en verstandiger in de oren. Maar je weet maar nooit.

Ik weet zeker dat je het naar je zin zult hebben, ik weet zeker dat je iedereen gaat missen hier, ik weet zeker dat je vaak genoeg op het vliegtuig naar huis zal willen stappen. Maar ik weet ook zeker dat je een geweldige tijd tegemoet gaat waar je met alle teugen moet van gaan genieten.
Daarom wens ik je alle succes toe (alvast^^) en hoop ik je snel weer eens te zien!

xxx
mike.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!