dropje.reismee.nl

Kroatië & Italië.

Samen met Chris heb ik twee weken lang in Kroatië en Italië gezworven. Met de auto waren we zo vrij als twee vogeltjes! Het was fantastisch.
We hebben korte tussenstops gemaakt in Oostenrijk en Slovenië. Waar we volgens mij ook de mooiste plekjes hebben meegepakt. In Oostenrijk misschien niet het mooiste weer, maar daar hadden we geen bezwaar tegen een buitje. Het maakte het uitzicht er niet minder mooi om.

Kroatië is echt wonderlijk mooi op sommige plekken. Helaas zat het weer ons een beetje tegen, de dagen aan het strandzaten we midden in een storm. Het was verder heel mooi weer, maar het waaide gewoon veel te hard.
Omstorm te ontvluchten zijn we doorgereden naar Italië, waar we tot de conclusie kwamen dat we onszelf niet tot het niveau van alle dikke, zwetende, op elkaar gepropte en uitgemolken badgangers wilden verlagen. En liever de bergen in gingen. Zo gezegd, zo gedaan. Uiteindelijk vonden we totaal onverwacht (we hadden de hoop een slaapplaats te vinden allang opgegeven) een camping midden in de wildernis van de Italiaanse dolomieten. Heerlijk rustig, lieve mensen, precies waar we onze laatste vakantiedagen samen door wilden brengen.
Zo waren twee weken in een vloek en een zucht voorbij. Maar ik kan wel zeggen dat ik VEEL gezien heb ;).

Veel meer zal ik niet meer gaan ondernemen dit jaar, aangezien ik een jaartje full-time aan het werkga om te sparen voor mijn studie en hopelijk een heleboel leuke reizen. Wel ga ik nog een weekje bruinen aan het Zeeuwse strand met het gezin. Ook leuk ;).

- Anne -

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!