dropje.reismee.nl

Zere voeten, maar een tevreden gevoel.

Milaan is echt de bruisende modestad zoals je hem je voorsteld. Alleen dan 100x zo mooi!
Echt italië met veel overdreven handgebaren en i'tjes achter de woorden.

We hebben op ons gemak te voet de hele stad verkend. Expres hebben we minder gebruik gemaakt van de metro, omdat we zo de hele stad meer ervaren. We hadden echter ook van te voren moeten bedenken dat we dan goede schoenen nodig zouden hebben. Want op onze slippers hebben we onze voeten stukgelopen!

In vogelvlucht zal ik even de hoogtepunten van de trip noemen:

- Christiaan, die me meerdere malen voor een ongeluk in het chaotische verkeer heeft behoed.
- De Duomo, zonder twijfel de mooiste kathedraal die ik ooit heb gezien.


- Andrea Bocelli, die speciaal voor ons een openluchtconcert hield ;).
- Avondpicknick bij zonsondergang met uitzicht op kasteel, vijver, park en twee gezelschapsmuizen die volgens mij even verliefd waren als wij.
- 'S avonds onze schoenen uittrekken.
- Het wetenschapsmuseum, daar moest ik heen van mijn werktuigbouwer-vriend ;).
- Dat we 'het laatste avondmaal' niet konden zien, omdat er een wachtlijst was van 3 (!) weken.
- Dagtripje naar het comomeer in de gietende regen. En de vogel die daar op chris zijn behoefte deed.

http://anne-dropje.hyves.nl/blog/13296210/Milaan/qw7a/
(filmpje met foto's die bovenstaande punten duidelijk maken)

- Anne -

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!