dropje.reismee.nl

Terug in Zoetermeer.

De avonturen van deze zomer zijn over... Maar ik ga er nog heel lang van nagenieten.
Ik heb nog steeds de vlechtjes in mijn haar uit Uganda en ik heb nog steeds een kleurtje uit Zweden. (Gek! Ik ben in Zweden bruiner geworden dan in Uganda!)

Voorlopig ga ik gewoon sparen voor de volgende reis. Waar die me ook brengen mag.

De laatste dagen in Zweden waren rustdagen. Ik ben gaan bivakeren op de camping buiten Stockholm. Het was daar echt prachtig, de mooiste wandelroutes!
Elke ochtend begon ik met 20 minuutjes hardlopen. Daarna dook ik lekker de rivier in op één van de kleine eenzame strandjes waar ik ook nog wat yoga deed.Om tenslotte lekker de sauna in te duiken, waar ik bij kon kletsen met mede campinggasten. Je merkt wel dat de mentaliteit hier anders is dan in het hostel. Dit zijn families en groepen, die allemaal wat meer op zichzelf zijn. Dus er is iets minder gezelligheid voor mij. Maar ik kon me gelukkig iedere avond wel ergens aansluiten.
Naast mijn tent stond een grote tent waar een familie in huisde die allemaal muziekinstrumenten bij zich hadden en elke avond een waar concert hielden. Heerlijk! Lag ik lekker buiten op mijn matje in de ondergaande zon in mijn dagboek te schrijven of te lezen, met een muziekje. :)

Ik ga die vrijheid van de afgelopen tijd heel erg missen, dat weet ik wel. Straks moet ik weer naar school. Het is heel moeilijk om de motivatie op te brengen voor dat laatste jaartje. Maar ik hou mezelf gewoon voor dat als ik mijn diploma heb, ik er lekker tussenuit ga. Azië staat bovenaan mijn lijst. Maar ik maak er mijn missie van om de hele wereld over te reizen.

- Anne -

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!