dropje.reismee.nl

Zweden!

Één woord: GEWELDIG!!!!

Alleen reizen brengt zo ontzettend veel vrijheid met zich mee! Ik geniet van alles wat ik doe, omdat het precies is wat ik wil doen! Elke dag, elk uur, elke minuut doe ik wat ik het liefst doe...
Daarnaast ontmoet ik elke dag wel weer andere mensen om een stukje mee mee te reizen. Ik heb met twee Duitse jongens nu al 2 dagen meegelift en vandaag een blokhutje gehuurd bij een fantastisch luxe camping. De hele ochtend en middag hebben we in het tropische verwenoord gelegen voor stoombaden, zwembaden etc. etc. Het weer was vandaag namelijk niet echt om over naar huis te schrijven.

Maar helemaal opgeladen en blij reis ik morgen dus weer verder. Het is tijd om afscheid te nemen van Arne en Nils, ik wil namelijk weer richting stockholm.
Vanuit Stockholm ben ik naar Uppsala gereisd, waarna naar Sundsvall, wat aan het begin van de Hoge Kust ligt. Een prachtig beschermd gebied dat ook op de werelderfgoedlijst staat. Terecht, want een mooiere kust heb ik nog nooit gezien!

Vanuit Sundsvallben ikmet de Duitse jongensnaar Östersund gegaan, dat tegen de bergen aan ligt. Een heel leuk stadje waar we voedsel hebben ingeslagen voor de rest van de reis en hebben ingebroken bij een zwembad voor een nachtelijke zwempartij.
Vervolgens zijn we naar Mora gereden, Waar ik nu ben.

Het weer was de hele reis eigenlijk supermooi, op vandaag na. Ik heb in de stad nog even gekeken of ik hier niet een weekje als vrijwilliger kan werken maar daarvoor was het te kortdag. Dus morgen ga ik naar Örebro met Arne en Nils waar ik vervolgens zelf op de trein stap naar Stockholm. (De treinen hier zijn superfijn om in te reizen).
Ik heb er zin in!

Tot snel!

- Anne -

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!