dropje.reismee.nl

Reizen!!

Als kleine meid was ik al een echte ontdekkingsreiziger. Altijd de eerste om iets uit te proberen of te ontdekken.
Het begon met kleine dingen, maar altijd op zoek naar iets dat afweek van wat de anderen deden. Iets nieuws, iets spannends, iets geks.


Met mijn 17 jaar heb ik al behoorlijk wat uitgeprobeerd, sommige dingen waren misschien minder verstandig dan anderen, maar van alles ben ik gegroeid tot de (toch redelijk verstandige) meid die ik vandaag de dag ben. Hoewel mijn zin in avontuur en vrijheid er niet minder op geworden is.

Met de familie op vakantie naar Frankrijk lijkt mijn honger niet meer te stillen. Feesten/drinken in Salou is niets voor mij. Ik wil de wereld zien, gaan en staan waar en wanneer ik wil.
Overtwee wekende eerste stap, een maand naar Uganda, de 'parel van Afrika' om mijn bijdrage te leveren aan een vrijwilligersproject dat mijn hart heeft gestolen en waarvoor we met onze projectgroepal meer dan een half jaar geld aan het inzamelen zijn.

Daarna heb ik voor de gein een ticket geboekt naar Zweden, waar ik het een paar weken helemaal alleen wil proberen. Alleen op reis gaan heeft een vreemde aantrekkingskracht op me. De vrijheid... En dan vooral in zo'n prachtig land!

Het volgende bericht krijgen jullie uit Uganda, waar ik hopelijk ook ergens internet kan vinden. (Wees niet verbaasd als er geen berichtje komt, want we zitten heel, heel ver in de wildernis van Afrika).


Maak toch allemaal je dromen waar, voor het te laat is.... Want voor je het weet zit je vast in een leven waar geen plaats meer is voor avontuur en roekeloosheid.


-Anne-

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!